درمان زود انزالی
امروزه برای درمان زود انزالی وسایل و داروهای مختلفی در دسترس می باشد که می توانید با به کار بردن آنها به خوبی زود انزالی را کنترل نمایید.
اما طبق تحقیقاتی که به عمل آمده نشان می دهد که زود انزالی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. یعنی این که بیشتر مردان به زود انزالی مبتلا می شوند دلایل یکسانی ندارد. به همین دلیل محققان تلاش های زیادی کردند تا دلایل اصلی زود انزالی را کشف کنند و بتوانند برای درمان زود انزالی قدم درستی بردارند. به همین دلیل بعد از تحقیقات فراوان متوجه شدند که زود انزالی می تواند به دلیل استرس و فشار کار زیاد و یا می تواند به دلیل تغذیه نادرست و یا کم تحرکی و ضعیف شدن عضلات لگن باشد. به همین دلیل محققان معتقد هستند که اگر این مسائل به دقت رعایت شود و عوامل بیماری زا برطرف شود می تواند درمان زود انزالی بسیار راحت و به سرعت انجام شود.
به همین دلیل محققان به افرادی که به زود انزالی مبتلا هستند توصیه می کنند که برای مدتی از غذاهای سرخ کرده و آماده دوری کنند. و تا جایی که امکان دارد استرس را از خود دور کنند و حتمأ 3 روز در هفته را به ورزش کردن اختصاص بدهند و تا جایی که امکان دارد برای درمان زود انزالی ماهیچه های لگن خود را تقویت کنند.
توصیه دیگری که محققان کردند این است که 3 روز در هفته از ماهی استفاده کنند چون ماهی یکی از منابع خیلی خوب امگا 3 می باشد و طبق تحقیقات امگا 3 یکی از روش های درمان زود انزالی می باشد. استفاده درست از گیاهان دارویی هم می تواند موثر واقع شود. باید حتمأ تا جایی که امکان دارد فکر و روان خود را آرام کنید چون فکر آرام و به دور از استرس یکی از گام های بسیار موثر در درمان زود انزالی می باشد. اشتباه بزرگی که بیشتر مردان به آن مبتلا می شوند این است که برای درمان زود انزالی خود به مواد مخدر روی می آورند که در نهایت باعث اعتیاد و هزاران مشکل دیگر خواهد شد. این داروها و مخدرها هیچ کمکی به فرد برای درمان زود انزالی نخواهد کرد. بهترین روش درمان داشتن یک زندگی سالم و بدون استرس با یک تغذیه سالم می باشد. این روشی است که می تواند برای شما قویتر از هر روش دیگری باشد. و می تواند گامی موثر و مفید در درمان زود انزالی باشد. یکی دیگر از عوامل ایجاد زود انزالی افزایش وزن می باشد. محققان به این نتیجه رسیده اند که افرادی که افزایش وزن دارند نسبت به بقیه افراد بیشتر به زود انزالی دچار می شوند. به همین دلیل ما به افراد چاق توصیه می کنیم که در اولین قدم وزن خود را کاهش بدهند. برای افراد چاق شاید بهترین روش درمان زود انزالی باشد.
یکی دیگر از روش های مفید درمان زود انزالی مصرف سفیده تخم مرغ چندین بار در هفته می باشد. کارشناسان و پزشکان طب سنتی مصرف سفیده تخم مرغ را برای درمان زود انزالی بسیار مفید می دانند.
پس حتمأ این توصیه ها را رعایت کنید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان شاهد درمان زود انزالی خود باشید.    



درمان زود انزالی