درمان زود انزالی با ورزش


درمان زود انزالی با ورزش یک تیتر بسیار بزرگ در مجلات سلامتی آمریکا می باشد که چند هفته پیش در مجلات بزرگ و بنام جهان منتشر گردید. جدیدأ محققان به این نتیجه رسیدند که برای درمان زود انزالی باید در کنار روش های درمانی که انجام می شد حتمأ از ورزش های خاصی برای درمان زود انزالی استفاده شود. تا چندی پیش فقط به بیماران توصیه می شد که رژیم غذایی در درمان زود انزالی بسیار مهم می باشد. اما محققان به تازگی به بیماران توصیه می کنند که حتمأ در کنار رعایت رژیم غذایی باید از ورزش های مخصوصی برای کنترل زود انزالی استفاده شود. به همین دلیل  ما در این مقاله سعی کردیم تا تاثیر بسزای ورزش را در درمان زود انزالی برای شما روشن کنیم و بدانید که کدام ورزش ها می تواند برای شما مفدیتر باشد و شما را زودتر را به نتیجه برساند. اگر توجه کنید تقریبأ 40% افرادی که تحرک ندارند به انزالی زودرس دچار می شوند و با این آزمایش ساده به راحتی می توان فهمید که ورزش کردن چقدر می تواند در درمان زود انزالی نقش داشته باشد. به همین دلیل توصیه می شود که هر روز به مدت 20 دقیقه پیاده روی تند را در برنامه خود داشته باشید این پیاده روی باعث می شود که خون در تمام نقاط بدن به جریان بیفتد و حتی باعث می شود که خون رسانی در سرتاسر آلت تناسلی به جریان بیفتد. ورزش بعدی که باید بعد از پیاده روی انجام بدهید این است که باید حرکات اتقباضی مرتب ماهیچه های لگن خود را منقبض کنید تقویت شدن ماهیچه های لگن در درمان زود انزالی می تواند نقش بسیار موثری را ایفا کند. ورزش دیگری که می تواند به شما کمک کند. حرکت بشین پاشو می باشد سعی کنید 3 بار هر بار 20 تکرار این حرکت را انجام بدهید. این حرکت هم برای تقویت ماهیچه های لگن و سرینی و هم عضلات اطراف آلت تناسلی می تواند مفید باشد. این حرکت هم یکی از حرکات موثر در درمان زود انزالی می باشد.

 

 


حرکت دیگری که آن هم می تواند برای شما بسیار مفید باشد. حرکت دراز و نشست می باشد این حرکت باعث تقویت ماهیچه های شکم و ماهیچه های کمر می شود. با تقویت شدن عضلات شکم و کمر می توانید یک قدم موثر در درمان زود انزالی بردارید. این حرکات و تمرینات را دست کم نگیرید و می توانید با رعایت کردن و پیاده روی و انجام این حرکات یک استارت قوی برای درمان زود انزالی خود بردارید که در دراز مدت می توانید کاملأ نتایج آن را ببینید.
فردی که هیچ تحرکی ندارد عضلات سرینی و سایر عضلات بدن فرد به شدت ضعیف خواهد شد و همین می تواند باعث زود انزالی در فرد شود. و فرد بدون اینکه دلیل‌ان را بداند برای درمان زود انزالی خود به داروهای خطرناک متوسل می شود. این برنامه تمرینی که در زیر به شما توصیه می کنیم را حتمأ به درستی رعایت کنید. این برنامه را فقط کافی است 2 یا 3 بار در هفته اجرا کنید. البته باید یاد آور شویم که این تمرینات تنهایی برای درمان زود انزالی کارایی خاصی ندارد. بلکه در کنار هر روشی که برای درمان زود انزالی استفاده می کنید این تمرینات را هم انجام بدهید تا شاهد پیشرفت خیلی سریعی باشید.

 


برنامه تمرینی:
پیاده روی تند: 20 دقیقه
انقباض ماهیچه های لگن 5 دقیقه
بشین پاشو بین 10 تا 20 بار
درازو نشست 3 بار و هربار 20 بار
در مقالات بعدی باز هم جدیدترین روش ها برای درمان زود انزالی را به شما خواهیم گفت. لطفأ هرچه زودتر این روش ها را به برنامه روزانه خود اضافه کنید تا خیلی سریع شاهد درمان زود انزالی خود باشید.