ناتوانی جنسی

 

 


ناتوانی جنسی چیست و چگونه باید فهمید که دچار ناتوانی جنسی هستیم؟
در واقع اگر فردی در هنگام رابطه جنسی احساس ضعف و یا بی میلی جنسی کند. در واقع شما دچار ناتوانی جنسی شده اید. البته این خیلی هم نگرانی ندارد و می توانید با رعایت نکاتی و مراجعه به پزشک و مصرف داروهای تقویت کننده خیلی زود از ناتوانی جنسی خارج شوید.
تعداد زیادی از غذاها و گیاهان دارویی می تواند ناتوانی جنسی را کاملأ برطرف کند. یکی از این گیاهان که تاثیر بسیار زیادی در تقویت میل جنسی دارد. جینسینک می باشد. این گیاه تاکنون به خوبی ثابت شده است که می تواند در مدت 1 یا 2 ماه میل جنسی را کاملأ افزایش بدهد.

 


عسل یکی دیگر از مواد بسیار خوب و پرقدرت در افزایش میل جنسی و ناتوانی جنسی می باشد. از دیگر گیاهانی که می تواند میل جنسی را در حد قابل قبولی در شما افزایش بدهد مصرف عصاره گل سرخ می باشد که می توانید در چای یا هر نوشیدنی که دوست دارید از آن استفاده کنید. طبق آزمایش های متعدد ثابت شده است که مصرف عصاره گل سرخ می تواند ناتوانی جنسی را به صورت کامل درمان کند. خیلی از پزشکان از این گل در ناتوانی و افزایش میل جنسی خود استفاده های خیلی زیادی می کنند. یکی دیگر از موادی که می تواند نتایج خارق العاده ای را برای شما به ارمغان بیاورد مصرف گرده گل می باشد. گرده گل سرشار از پروتئین - آمینواسیدها و انواع ویتامین و مینرال می باشد. اگر شما هم به ناتوانی جنسی مبتلا شده اید حتمأ به شما توصیه می شود که گرده گل را چندین بار در روز استفاده کنید تا به سرعت شاهد افزایش میل جنسی خود باشید. یکی دیگر از گیاهانی که اثرات شگفت انگیزی در ناتوانی جنسی دارد. مصرف بادرنجوبیه 2 یا 3 بار در روز می باشد. این گیاه بیشتر برای افرادی می باشد که به دلیل فشار عصبی دچار ناتوانی جنسی می شوند. این گیاه دارویی برای این افراد کاملأ کاربردی و مهم می باشد. یکی دیگر از گیاهان افزایش دهنده میل جنسی گل گاوزبان می باشد. این گیاه دارویی خواص بسیار زیادی دارد اما یکی از مهم ترین خواص آن افزایش میل جنسی می باشد.

 


اما غذاهایی که می تواند به ناتوانی جنسی غلبه کند. مصرف تخم مرغ چندین بار در هفته می باشد. تخم مرغ به دلیل داشتن پروتئین و چربی های ضروری می تواند بسیار موثر باشد. از دیگر غذاها می توان به ماهی و گوشت پرندگان اشاره کرد که می تواند در ناتوانی جنسی موثر باشد. استفاده از غذاهای سرخ کرده و مصرف دخانیات می تواند به شدت به میل جنسی اثر بگذارد. به همین دلیل رعایت رژیم غذایی برای مدتی کاملأ ضروری می باشد. یکی از معجون هایی که می تواند ناتوانی جنسی را را کاملأ بهبود ببخشد. استفاده از ترکیب عسل و گرده گل می باشد. این ترکیب تمامی مواد و و یتامین ها را در اختیار بدن قرار می دهد. سعی کنید از ترکیب عسل و گرده گل 2 یا 3 بار در روز استفاده کنید تا بتوانید قوای جنسی خود را دوباره به دست بیاورید.
این رعایت های غذایی و گیاهان دارویی که برای افزایش قوای جنسی می باشد را در این مقاله در اختیار شما قرار دادیم. اما افرادی که به ناتوانی جنسی مبتلا هستند. حتما باید به پزشک مراجعه کنند. چون ناتوانی جنسی علل مختلفی دارد. و می تواند به دلیل مشکلات عصبی باشد و یا می تواند به دلیل استفاده از غذاهای سرخ کرده و یا حتی ممکن است دلایل دیگری داشته باشد. به همین دلیل مراجعه به پزشک برای تشخیص ریشه های ناتوانی جنسی و درمان آن کاملأ ضروری می باشد. حتی در شرایطی که پزشک تشخیص بدهد که شما دچار ناتوانی جنسی شده اید باز هم امکان درمان وجود خواهد داشت.